پایان نامه رشته علوم تربیتی

پایان نامه های رشته علوم تربیتی

پایان نامه رشته علوم تربیتی

پایان نامه های رشته علوم تربیتی

پایان نامه های رشته علوم تربیتی

کلمات کلیدی

پاورپوینت آموزشی کتاب علوم پایه ششم

دانلود پاورپوینت آموزشی کتاب علوم پایه ششم

پاورپوینت آموزشی مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی

دانلود پاورپوینت آموزشی مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی

پاورپوینت آموزشی کتاب علوم تجربی پایه هشتم ابتدایی

پاورپوینت آموزشی کتاب علوم تجربی پایه هشتم

دانلود پاورپوینت آموزشی کتاب علوم تجربی پایه هشتم ابتدایی

دانلود پاورپوینت آموزشی کتاب علوم تجربی پایه هشتم

پاورپوینت درس 20 مطالعات اجتماعی پایه سوم ابتدایی

پاورپوینت خانه ی شما کجاست

دانلود پاورپوینت خانه ی شما کجاست

پاورپوینت سفر به کربلا 1

پاورپوینت آموزش درس هفدهم کتاب مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی

دانلود پاورپوینت سفر به کربلا 1

پاورپوینت مدرسه ی دوست داشتنی ما

پاورپوینت درس 18 مطالعات اجتماعی پایه سوم ابتدایی

دانلود پاورپوینت مدرسه دوست داشتنی ما

فایل فلش تبلت چینی ENET E902J

دانلود فایل فلش تبلت چینی ENET E902J

پاورپوینت کتاب مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی

پاورپوینت مدینه

پاورپوینت درس شانزدهم کتاب مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی

شهر پیامبر

رام فارسی اسمارت SMART VIVA LTE L5251AE

دانلود رام فارسی اسمارت SMART VIVA LTE L5251AE

SMART VIVA LTE L5251AE

پاورپوینت درس 17 مطالعات اجتماعی پایه سوم ابتدایی

پاورپوینت از خانه محافظت کنیم

پاورپوینت درس پانزدهم کتاب مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی

پاورپوینت بازگشت از سفر حج

۲۱ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
تاثیر حاکمیت شرکتی در بهره وری سرمایه های فکری و عملکرد مالی
     
تعداد صفحات : 42 صفحه

فایل دانلود حاوی مقاله ترجمه شده فارسی و اصل مقاله انگلیسی می باشد.

عنوان انگلیسی: Impact of Corporate Governance on Intellectual Capital Efficiency and Financial Performance

عنوان فارسی: تاثیر حاکمیت شرکتی در بهره وری سرمایه های فکری و عملکرد مالی

خلاصه:

دراین بخش، طرحی از ساختار مربوط به حاکمیت شرکتی را ایجاد میکند، سرمایه های فکری و عملکرد های مالی، از طریق طرح معادلات ساختاری که مبنی بر حداقل مربعات جزیی می باشند، بررسی خواهند شد. مفهوم حاکمیت شرکتی و اقدام آن توسط مدیران ارشد اجرایی، بخش مدیران غیر اجرایی، مالکیت مدیران، پاداش مجریان و تعداد سهامداران صورت گرفته است. کارایی سرمایه فکری از طریق ارزش افزوده در ضریب فکری محاسبه می شود. (VAIC) عملکرد مالی، از طریق بازگشت سرمایه گذاری، بازده حقوقی صاحبان سهام و سود خالص پس از کسر مالیات، صورت می گیرد. مطالعات صورت گرفته رابطه ساختاری مهم در، کارایی سرمایه های فکری و عملکرد مالی در حاکمیت شرکتی تعیین می کند. نتایج مطالعات انجام شده بیانگر این موضوع است که حاکمیت شرکتی به طور مستقیم، موجب بهبود عملکرد مالی نمی شود، رئیسان شرکت های بزرگ از طریق بهره برداری از منابع سرمایه های فکری موجب افزایش آن خواهند شد، این پژوهش بر اساس شواهد تجربی بیانگر این موضوع است که، یک شرکت، اقداماتی جهت افزایش بهره برداری خود انجام میدهد که در نهایت منجر به بازگشت سرمایه گذاری بیشتر و بازده حقوق صاحبان سهام  و  سود خالص خواهد شد.

خرید و دانلود - 10000 تومان
  • مریم میرزائی
  • ۰
  • ۰
تنوع بخشی شرکتی، دستکاری فعالیتهای واقعی (مدیریت سود) و ارزش شرکت
     
تعداد صفحات : 47 صفحه

فایل دانلود حاوی مقاله ترجمه شده فارسی و اصل مقاله انگلیسی می باشد.

عنوان انگلیسی: Corporate diversification, real activities manipulation, and firm value

عنوان فارسی: تنوع بخشی شرکتی، دستکاری فعالیتهای واقعی (مدیریت سود) و ارزش شرکت

خلاصه

ما به بررسی رابطه ی بین تنوع بخشی شرکتی، مدیریت سودهای واقعی و ارزش شرکت می پردازیم. تحلیل ما نشان می دهد که تنوع صنعتی و ادغام صنایع و تنوع جهانی اعمال نفوذ برروی فعالیتهای واقعی را در شرایط بدی قرار می دهد در حالی که تنوع بخشی شرکتی آن را کاهش خواهد داد. در این خصوص شواهدی نیز ارائه می شوند که نشان می دهند مدیریت سود رابطه ای معکوس با ارزش شرکت دارد و به نسبت در تنوع بخشی نفوذ می نماید و ارزش آن ها را بالا می برد. دریافتیم که کاهش ارزش به سبب دستکاری فعالیتهای واقعی به وجود می آید که این موضوع در بین شرکتهای صنعتی و بین شرکتهایی که هم تنوع جهانی و هم صنعتی دارند، بارزتر می باشد ولی در شرکتهایی که تنها تنوع بخشی شرکتی دارند این موضوع آشکار نیست. در نتیجه، توسعه ی مدیریت سود افزایش می یابد و تنوع صنعتی با خلاء بزرگتری روبرو خواهد گردید. این یافته ها به توضیح این که چرا برخی شرکتهای متنوع نه تنها در نمونه تنوع مختلف بلکه در تنوع های برابر از ارزش پایین تری برخوردار می باشند؛ کمک می نماید. همین طور نتایج ما با نتایج قبلی و با کمک تفاوتها با یافته های قبلی مطابقت می نمایند. بنابراین، مطالعه ی ما به بررسی اختلافات بیشتر این خلاء تنوع بخشی که می تواند در بین شرکتها تغییر نماید و این که چطور با گذشت زمان تغییر می یابد، می پردازد.

خرید و دانلود - 10000 تومان
  • مریم میرزائی
  • ۰
  • ۰
ترجمه مقاله حاکمیت شرکتی
     
تعداد صفحات : 15 صفحه

فایل دانلود حاوی مقاله ترجمه شده فارسی و اصل مقاله انگلیسی می باشد.

عنوان انگلیسی: Corporate Governance

عنوان فارسی: حاکمیت شرکتی

چکیده:

بین تعریف قوانین شرکت و نقش تصمیم گیری در گروه های مختلف ذی نفع در شرکت، اختلافاتی وجود دارد. اگر هدف در امور شرکت ها، تمرکز صرف بر ارزش سهام باشد، نمیتوان برای پیشبرد اهداف دیگر مانند دفاع از حقوق طلبکاران و کارکنان و سهامداران اقدام نمود. در این حالت، همچنین، نمیتوان از حقوق سایر ذی نفعان مانند هیئت مدیره و دیگر افراد حمایت کرد. حاکمیت شرکت ها در واقع به قوانین حقوقی و به بخشی از ساختارها درکسب و کار گروه های اصلی شرکت ها شامل مدیران، سهامداران و کارکنان اشاره دارد. تعدادی از مواد قانونی در اداره ی امور شرکت ها، دخیل می باشد. بالاتر از همه ی این قوانین، قانون شرکت های بزرگ و قانون اوراق بهادار می باشد، که به قراردادهای تجاری، اشتغال، قانون ورشکستگی و... اشاره دارد. این قوانین انواع بازارهای مختلف را نیز مورد بررسی قرار می دهد. از جمله بازارهای عالی، بازار های مدیریتی و سایر عوامل مربوط به بازارهای مختلف.

پس از بررسی کلی و مختلف از شرکت ها، کار تجزیه و تحلیل اداره ی امور شرکت ها با درنظر گرفتن حاکمیت شرکتی از طریق بررسی و در نظر گرفتن منافع گروه های مختلف شروع می شود. درآمد و سود حاصل از اداره ی امور شرکت ها،با توجه به مکانیسم های مختلف حقوقی که به ساختار شرکت ها کمک می کند محاسبه می شود. حاکمیت شرکتی اگرچه دارای شباهت های عمده در سراسر کشور می باشد تفاوت های قابل توجهی نیز بین آنها وجود دارد. این تفاوت ها در طول تحولات اخیر با یک تجزیه و تحلیل و نتیجه گیری و بحث در مورد چارچوب های ملی باید شناسایی شده و در طول زمان های مختلف بررسی شود.

خرید و دانلود - 10000 تومان
  • مریم میرزائی
  • ۰
  • ۰
افزایش حاکمیت شرکتی بر پژوهش های کنترل شده شرکت
     
تعداد صفحات : 14 صفحه

فایل دانلود حاوی مقاله ترجمه شده فارسی و اصل مقاله انگلیسی می باشد.

عنوان انگلیسی: The rise of corporate governance in corporate control research

عنوان فارسی: افزایش حاکمیت شرکتی بر پژوهش های کنترل شده شرکت

چکیده:

این مقاله شامل دو موضوع مرتبط به هم می باشد. در ابتدا به بررسی مقالات منتشر شده در ارتباط با این موضوع خاص در مورد کنترل، ادغام و کسب سود شرکتی می پردازیم. این مقالات شواهد جدید را  در مورد چندین جنبه کنترل شرکتی و حاکمیت تاثیرات ارزش و عملکرد گروه های مختلف مالکان، تاثیر ساختارهای حاکمیت داخلی، تاثیر تغییرات نظم دهنده بر روی صنایع خاص و شواهد مربوط به استراتژی پیشنهادی در اعمال کنترل، فراهم می کند. این تحلیل ها ما را به فعالیت های ثانویه - یعنی بررسی سیر تکاملی پژوهش کنترل شده شرکتی که در سطح گشترده ای تعریف شده است، هدایت می کند. تحلیل های ما حرکتی را در پژوهش از ادغان و کسب سود تا تحلیل های گسترده تر حاکمیت شرکتی، به ویژه خصوصیات حاکمیت داخلی نشان می دهد. ما پیشنهاد می کنیم که روندی در مسیر افزایش اهمیت نسبی حاکمیت داخلی در مقایسه با نظم بازار از طریق کنترل شرکتی وجود دارد. این روند به بازتاب تغییرت مهمی در چند دهه گذشته از این طریق که بازار نظمی را در رفتار شرکتی ایجاد می کند، می پردازد.

خرید و دانلود - 10000 تومان
  • مریم میرزائی
  • ۰
  • ۰
رابطه میان نرخ حاکمیت شرکتی و ارزش شرکت: شواهد عملی و تجربی برای سهام 100 شرکت برتر در بازار بورس نیویورک و نزدک
     
تعداد صفحات : 25 صفحه

چکیده:

هدف از این تحقیق، آزمودن رابطه میان نرخ حاکمیت شرکتی و ارزش شرکت برای همه شرکتها ی شاخص s&p100 است، به  استثنای شرکت های بخش مالی که از داده ها برای سال 2013 م استفاده می کنند ارزش شرکت با استفاده از نسبت q " توبین " و ارزش موسسه اقتصادی بدست می آید که طبق هر بخش فعالیت، تنظیم شده اند.

عملیات حاکمیت شرکتی با استفاده از نرخ بندی کلی ISS Governance QUICK SCARE 2.O نشان داده می شود که توسط خدمات سهامداری نهادی تهیه میشود (ISS)، همانند نرخ بندی  برای ساختار هیئت، حقوق و دستمزد، حقوق سهامداران و حسابرسی که توسط  همان ISS انجام می شود. با تخمین معادلات رگر سیون سطح متقاطع، فقدان رابطه میان نرخ حاکمیت شرکتی و ارزش  شرکت را ثابت کردیم. بنابراین، هنگام تصمیم گیری های سرمایه گذاری، این نرخ ها با اطمینان خاصی باید مورد توجه قرار بگیرند.

 

خرید و دانلود - 10000 تومان
  • مریم میرزائی
  • ۰
  • ۰
عدم تقارن اطلاعاتی، اهرم مالی و ارزش شرکت: آیا بحران و رشد تاثیر گذارند؟
     
تعداد صفحات : 25 صفحه
فایل دانلود حاوی مقاله ترجمه فارسی و مقاله اصلی انگلیسی می باشد.
عنوان انگلیسی: Information asymmetry, leverage and firm value: Do crisis and growth matter
عنوان فارسی: مقاله عدم تقارن اطلاعاتی، اهرم مالی و ارزش شرکت: آیا بحران و رشد تاثیرگذارند؟

چکیده : 

مقاله انگلیسی حسابداری و مالی سال 2016 با عنوان "مقاله عدم تقارن اطلاعاتی, اهرم مالی و ارزش شرکت: آیا بحران و رشد تاثیرگذارند؟"

ما با استفاده از نظریه های سلسله مراتبی و هزینه نمایندگی به ارزیابی این نکته خواهیم پرداخت که عدم تقارن اطلاعاتی تا چه میزان بعنوان عامل تعیین کنندۀ ارزش شرکت مطرح است و رابطه مذکور تا چه میزان مشروط به سطح اهرم مالی شرکت می‌باشد. ما همچنین اثر عدم تقارن اطلاعاتی را بر ارزش شرکت طی دوره پیش از بحران 2007/2009 و پس از این دوره و برای شرکت‌هایی با فرصت‌های رشد پایین و بالا مورد ارزیابی قرار دادیم. یافته‌های تجربی ما که با استفاده از نمونه بزرگی از شرکت‌های بریتانیایی بدست آمده, بیانگر آنست که عدم تقارن اطلاعاتی اثرات منفی بر ارزش شرکت می‌گذارد و اینکه این اثر با اهرم شرکت کاهش می‌یابد. ما همچنین دریافتیم که اهرم دارای اثر منفی بر ارزش شرکت دارد واینکه اثر نهایی اهرم در مورد شرکت‌هایی که عدم تقارن اطلاعاتی دراند, پایین‌تر است. علاوه بر این, ما دریافتیم که رابطه میان عدم تقارن اطلاعاتی و ارزش شرکت در دوره پس از بحران مشهودتر از دوره قبل از بحران است. در انتها ما نشان داده‌ایم که اثر عدم تقارن اطلاعاتی بر ارزش شرکت, در مورد شرکت‌هایی که فرصت‌های رشد بالا (پایین) دارند، بیشتر (کمتر) است.

خرید و دانلود - 10000 تومان
  • مریم میرزائی
  • ۰
  • ۰
رابطه بین رتبه بندی حاکمیت شرکتی و عملکرد مالی: مطالعه کانادا
     
تعداد صفحات : 16 صفحه

فایل دانلود حاوی مقاله ترجمه شده فارسی و اصل مقاله انگلیسی می باشد.

عنوان انگلیسی: Corporate governance rating and financial  performance: a Canadian study

عنوان فارسی: رابطه بین رتبه بندی حاکمیت شرکتی و عملکرد مالی: مطالعه کانادا

چکیده :

هدف: هدف مقاله حاضر افزایش بررسی این موضوع است که آیا رتبه بندی حاکمیت شرکتی منتشر شده توسط واسطه اطلاعات بازار در ارزشهایی منعکس شده است که سرمایه گذاران با شرکت ها قرار گذاشته اند.

طرح/ روش / شیوه: داده های هیئت 289 شرکت کانادایی در دوره چهار سال 2005- 2002 با استفاده از مدل قیمت مورد آنالیز قرار گرفت.

یافته ها: نتایج بدست آمده حاکی از آن است که رتبه بندی حاکمیت شرکتی منتشر شده از سوی واسطه اطلاعات بازار، نه تنها به ارزش بازاری شرکت، بلکه به نتایج حسابداری بستگی دارد.

مبانی عملی: مطالعه حاضر مشاهدات تجربی ارائه می دهد که برای سازمان های مختلف درگیر در مقررات و تنظیم شیوه های حاکمیت شرکتی و استانداردسازی عناصر داده وابسته مفید می باشد.

ابتکار/ارزش: مطالعه حاضر با توضیح در مورد اینکه اطلاعات منتشر شده توسط واسطه های اطلاعات در ارزش های بازاری شرکت منعکس شده است، در ادبیات سهیم می باشد. به علاوه، به نظر می رسد اطلاعات مذکور با نتایج حسابداری در ارتباط باشد. بنابراین رتبه بندی مطلوب حاکمیت در نتایج حسابداری منعکس شده است.  

خرید و دانلود - 10000 تومان
  • مریم میرزائی
  • ۰
  • ۰
شواهدی تجربی از ارتباط حاکمیت شرکتی، مدیریت سود و IFRS در شرکت های چینی عضو بورس
     
تعداد صفحات : 10 صفحه

فایل دانلود حاوی مقاله ترجمه شده فارسی و اصل مقاله انگلیسی می باشد.

عنوان انگلیسی: Corporate governance, earnings management, and IFRS: Empirical evidence from Chinese domestically listed companies 

عنوان فارسی: شواهدی تجربی از ارتباط حاکمیت شرکتی، مدیریت سود و IFRS در شرکت های چینی عضو بورس

چکیده

در این پژوهش برای بررسی نحوه تأثیرگذاری IFRS، مالکیت دولتی و هیئت مدیره (BOD) بر مدیریت سود از اطلاعات 1329 شرکت چینی عضو بورس در فاصله سال­های 1998 تا 2009 استفاده شد. نتیجه گرفتیم که مالکیت دولتی تا حدی مانع از مدیریت سود در محیط کنونی چین می­ شود. اما به نظر نمی­رسد پیاده­ سازی IFRS از مدیریت سود جلوگیری کند. به نظر می­ رسد در صورت عدم وجود مالکیت دولتی، افزایش تعداد هیئت مدیره مستقل روش مناسبی برای جلوگیری از مدیریت سود باشد، هرچند هیئت مدیره غیرمستقل هیچ تأثیری ایجاد نمی­ کند.

خرید و دانلود - 10000 تومان
  • مریم میرزائی
  • ۰
  • ۰
ترجمه مقاله سرمایه فکری و ارزش شرکت
     
تعداد صفحات : 15 صفحه

فایل دانلود حاوی مقاله ترجمه شده فارسی و اصل مقاله انگلیسی می باشد.

عنوان انگلیسی: Intellectual capital and company value

عنوان فارسی: سرمایه فکری و ارزش شرکت

چکیده

بسیاری از روش های سنتی ارزشیابی شرکت عملکرد تاریخی را نشان می دهند در حالیکه لازم است ارزشی که رشد ممکن و خارج از ترازنامه است نیز در نظر گرفته شود. تفاوت های بزرگی بین ارزش بازاری و ارزش دفتری شرکت وجود دارد و این تا حدّی بخاطر سرمایه فکری است. هدف این مطالعه، بررسی تجربی تاثیر سرمایه فکری بر ارزش شرکت است. نتایج تجربی نشان می دهند که می توان نتایج مختلطی در مورد رابطه بین ضریب فکری ارزش افزوده VAIC و ارزش شرکت، یافت.

خرید و دانلود - 10000 تومان
  • مریم میرزائی
  • ۰
  • ۰
ترجمه مقاله حاکمیت شرکتی و مدیریت استراتژیک منابع انسانی
     
تعداد صفحات : 45 صفحه

فایل دانلود حاوی مقاله ترجمه شده فارسی و اصل مقاله انگلیسی می باشد.

عنوان انگلیسی: Corporate governance and strategic human resource management:Four archetypes and proposals for a new approach to corporate sustainability
عنوان فارسی: حاکمیت شرکتی و مدیریت استراتژیک منابع انسانی: چهار الگوی اولیه و طرح های پیشنهادی برای یک رویکرد جدید جهت پایداری شرکت های بزرگ

چکیده:

در این مقاله ما نوع جدیدی از مدیریت استراتژیک منابع انسانی (SHRM) که به مدل های مختلف نظارت حقوقی در سطح شرکتی مربوط می شود را طراحی کرده ایم. با پرسیدن سوال هایی در مورد مسائل مربوط به سوابق مالکیت و کنترل امر حاکمیت شرکتی در گذشته و مطرح کردن آنها بر اساس منطق سازمانی، چارچوبی نوعی ساخته ایم که چهار الگوی اولیه در سطح شرکتی سیستم های نظارت حقوقی را شناسایی می کند. دو الگو از این چهار الگو انواع منطقی و شایع (ارزش سهام، ذینفعان جامعه) را نشان می دهند، در حالی که دو الگوی دیگر سازمان های پیوندی (ارزش روشن سهام، مالکیت کارمند) را نشان می دهند. با استفاده از این الگو ها، مفاهیم ساختارهای نظارتی مختلف برای مدیریت استراتژیک منابع انسانی و چالش هایی که در برخواهد داشت را تئوری سازی کرده ایم.

ما با تجزیه و تحلیل یک راه حل جدید برای بسیاری از این چالش ها بر اساس قابلیت پایداری شرکت های بزرگ نتیجه گیری کرده ایم و در انجام این کار، دستورالعمل های جدیدی برای تحقیقات مدیریت راهبردی منابع انسانی (SHRM) به منظور مقابله با چالش های اصلی پیش روی سازمان ها و مدیریت کارکنان ارائه کرده ایم.

خرید و دانلود - 10000 تومان
  • مریم میرزائی